Dažniausiai užduodami klausimai
Produktai grąžinami / keičiami tuo atveju, jei prekė yra netinkamo dydžio; gauta su defektu; netiko;
Grąžinti produktai turi būti nepažeisti ir supakuoti originalioje pakuotėje;
Jei klientas atsiėmęs prekę rado prekės/audinio defektą, prašome, apie tai nedelsiant informuoti prekinį ženklą, kitu atveju, esant grąžinimo situacijai ir neinformavus pardavėjo apie prekės broką – bus laikoma, jog brokas atsirado dėl kliento kaltės ir pinigai už prekę nebus grąžinami, o prekė išsiųsta atgal pirkėjui.
Užsakę pirkinį, gausite patvirtinimo laišką į savo užsakyme nurodytą el. paštą (tikrinkite ir spam skiltį);
Visos prekės siunčiamos tam tikromis savaitės dienomis: pirmadieniais, trečiadieniais ir penktadieniais (kuomet apmokėjimas gaunamas iki 18val.). Po išsiuntimo prekės pas pirkėją atkeliauja per 1-3 d.d. (Lietuvoje/Latvijoje/Estitoje), siunčiant į kitas šalis prekių atkeliavimo laikas priklauso nuo tiekėjo (įprastai iki 2 savaičių);
Apie prekės statusą nformaciją gausite į savo nurodytą el. paštą (informacija siunčiama, kai prekė(s) užsakoma(os) (užsakymo patvirtinimas), kai prekė(s) išsiunčiama(os) (sandorio įvykdymas*).
*Siuntos kodą, su kuriuo galėsite stebėti prekės būseną, gausite el.paštu, kuomet prekė bus išsiųsta pardavėjo;
Jei negaunate jokios informacijos apie savo užsakymą, susisiekite su mūsų komanda: info@cheremadam.lt